بادکنک تزئینی نورانی led ال ای دی

تولید کننده: as seen on tv
مدل کالا: بادکنک نورانی ال ای دی led
موجودی: در انبار
39,000 تومان
تعداد:
+ -
 

بادکنک تزئینی نورانی led ، محصولی با طراحی جالب توجه و بسیار کارآمد برای تزئین مجالس و جشن ها است . این بادکنک چراغ دار ، ارائه شده در رنگ های متنوعی است و درون آن یک چراغ LED قرار گرفته که با استفاده از 3 عدد باطری ساعت تغذیه می شود . چراغ قرار گرفته شده داخل بادکنک به صورت چشمک زن می باشد و نور آن در تاریکی شب ، جلوه ای متفاوت و بسیار زیبا را ایجاد می کند .

قیمت بادکنک led اصل : فقط 39000تومان

تعداد:5 عدد اصل

 

زمانی که شما بادکنک ال ای دی را باد می کنید و آن را در محیط و به خصوص در فضایی با نور کم قرار می دهید ، نورانی بودن آن جلوه ای خاص و جذاب را ایجاد می کند . منبع تغذیه این چراغ ال ای دی ، 3 عدد باطری ، نظیر باطری های ساعت می باشد که به سادگی قابل تهیه است . این محصول در بسته های 5 عددی با رنگ های متنوع و قیمتی مناسب ارائه می شود .

 اغلب ، برای تزئین محیط از ابزار تزئینی گوناگونی استفاده می شود ، اما با استفاده از بادکنک تزئینی نورانی led ، شما می توانید بدون نیاز به وسایل دیگر ، ظاهری متفاوت و در عین حال بسیار شاد را در محیط ایجاد نمایید . با استفاده از بادکنک تولد چراغ دار ، یک شب خاطره انگیز را برای کودک خود رغم بزنید .

در 5 رنگ زیبا

جشن رویایی

بادکنک ها به دلیل ماهیت شادی که دارند ، در موارد بسیار زیادی نظیر تزئین محیط ، مورد استفاده قرار می گیرند . اما این بار یک بادکنک کاملاً متفاوت را به شما پیشنهاد می کنیم که بادکنک تزئینی نورانی led نام دارد . محصولی با کارایی بسیار جالب توجه که واقعاً نظر میهمانان شما را به خود جلب خواهد نمود . داخل این بادکنک یک چراغ LED قرار گرفته که به صورت چشمک زن می باشد .

دارای کلید روشن و خاموش

که در حالت بدون باد بادکنک قابل استفاده می باشد

بادکنک ها همه در سایز بزرگ هستند

 

قیمت بادکنک led اصل : فقط 39000تومان

تعداد:5 عدد اصل

نوشتن نظر

توجه : HTML ترجمه نمی شود!
بد           خوب

تماس با ما:

(045)33746174