برچسب های ضد اشعه بایو اکسل با فناوری نانو وبا حفظ وبکارگیری انرژی اسکالر تا 99% اشعه های مضر را جذب میکند وجلوی تولید یون مثبت امواج مبایل وهمچنین سایر وسایل مانند تلویزیون – لپتاپ – کامپیوتر -  سشوار –و.... را میگیرد .

 

آیا گوشی تلفن همراه تنها در زمان صحبت کردن با آن ضرردارد؟


خیر. حمل کردنش هم ضرر دارد. حتی اگر 30سانتی متر هم از شمافاصله داشته باشد امواج الکترومغناطیسی گوشی تلفن همراه به بدن برخورد می نماید. وقتی که شما با موبایلتان حرکت می‌کنید، جاهایی که آنتن‌ها آنها راکمتر پوشش می‌دهند، گوشی شما سعی بیشتری برای به دست آوردن آنتن می‌کند، در واقع سیگنال‌های بیشتر و قوی‌تری از خود ساطع می‌کند که این موضوع بسیار خطرناک است.


حتی به افرادی که مشکل قلبی دارند سفارش می‌شود که موبایل را دور از خود نگهدارند وآن را در جیب بغلشان نگذارند.خانم‌های بارداربایدحداقل 2 متر از موبایل دورتر باشند. یکی از نکات جالب این است که زمانی که شما باموبایلتان عکس بفرستید یا همانMMS،هزار برابر خطرش بیشتر است. این موضوع را یک دانشگاه اتریشی اثبات کرده است.یکی ازخطرناکترین مشکلات امواج موبایل برای خانم باردار است .بدن جنین هنوز بافت خوب و کاملی را به خود نگرفته و بسیار حساس است . امواج موبایل منجر به کاهش عکس العمل مولکولی در بدن جنین می شود

 

نتایج عجیب آزمایش تاثیر تلفن همراه برگیاهان و حیوانات
بر پاییه تحقیقات انجام گرفته, بوته گوجه فرنگی در همان ده دقیقه اول که در کنار یک تلفن همراه, قرار گرفته ( بدون مکالمه) از خود هورمونی ترشح می کند, این هورمون نزد بیولوژیست ها به هورمون استرس معروف است و گیاهان به محض آسیب دیدن آن را ترشح می کنند.
در سوئد روی یک خرگوش آزمایش جالبی انجامدادند. یک خرگوش را کنار یک موبایل گذاشتند که آن موبایل همواره روشن بود. در اینمدت هم تغذیه کاملی به آن می‌دادند. پس از 2 ماه خون و سلول‌های خرگوش را برای آزمایش به آزمایشگاه بردند و نتیجه جالب توجهی را اعلام کردند؛ آن خرگوش با ادامه این وضعیت بیشتر از یک سال زنده نمی‌ماند.
همانطوری که در عکس‌هایی که با استفاده ازدوربین‌های حساس حرارتی گرفته شده است، می‌بینید یک تخم مرغ را در مقابل دو موبایل روشن در حال صحبت کردن گذاشته‌اند و پس از گذشت یک ساعت تقریباً نیمی از آن سفت شده بود.

نام: برچسب ضد تشعشع دستگاههای الکترونیکی
شرکت: بایو اکسل ژاپن
میزان یون منفی: 1500 +
طول عمر ( سال ): 3 سال
قیمت: 95000 ریال

 

قیمت برچسب ضد اشعه موبایل سیفرکال اصل : فقط 79500تومان

تعداد : 2 عدد اصل

 

این سپر محافظ اثرات فرکانس های بوجود آمده(60هرتز)بر بدن انسان را حذف ولغو مینماید

 پس با این برچسب کوچک اما کارا میتوان براحتی از شر امواج مخرب وزیانبار برای خود وخانواده ودوستان جلوگیری نمود

اغلب افراد در هنگام خرید گوشی تلفن همراه ، به معیار های زیادی توجه می کنند برای مثال : قیمت ، برند ، مدل ، رنگ ، طراحی ، کیفیت ، ویژگی ها ، اپلیکیشن و سهولت استفاده. اما آنچه که برای همگان بعنوان معیار در نظر گرفته نمی شود شاید یکی از مهمترین آن باشد که بر سلامت انسان بخصوص خردسالان و کودکان ، تاثیر به سزایی دارد و آن چیزی جز  ،   ,SAR (specific Absorption Rate), نرخ جذب ویژه امواج رادیویی, گوشی تلفن همراه  نیست.

مهمترین اثر کوتاه مدت امواج رادیویی گوشی تلفن همراه ، اثرات گرمایی آن بر بافت بدن مثل پوست و بافت های سطحی بخصوص مغز افراد می باشد.افزایش جزئی حرارت مغز بخشی این موضوع می باشد.امواج رادیویی گوشی تلفن همراه ، بر فعالیت الکتریکی مغز ، عملکرد شناختی ، خواب ، ضربان قلب و فشار خون اثر می گذارد.سرطان زا بودن، ضعیف شدن سیستم دفاعی بدن، کاهش قدرت باروری و قوای جنسی در آقایان، افزایش احتمال ابتلا به بیماری‌های آلزایمر و پارکینسون، تغییر ساختار آنزیمی بزاق دهان، تأثیرات منفی بر روی خون و ادرار، تغییر عملکرد جذب مواد معدنی در بدن و افزایش سرعت گسترش تومورها از آثار احتمالی استفاده از گوشی تلفن همراه غیر استاندارد می باشند.

 

 

برچسب های ضد اشعه بایو اکسل با فناوری نانو و به کار گیری انرژی اسکالر تا 99 درصد این اشعه های مضر را جذب میکند.

و جلوی تولید یون مثبت توسط امواج موبایل و همچنین سایر وسایل پزشکی(تلویزیون ,لب تاب,سشوار) را میگیرد.


 (ابتدا بوسیله دستگاهیون تستر  ، میزان تشعشع یک موبایل اندازه گیری می شود.سپس برچسب ضد اشعه بایو اکسل را به موبایل متصل میکنیم ، میبینیم میزان این امواج به حداقل میرسد).
 

همانطور که در عکس های زیر می بینید

ابتدا بوسیله دستگاه ion tester

میزان تشعشع یک موبایل اندازه گیری می شود.سپس برچسب ضد اشعه بایو اکسل را به موبایل متصل میکنیم

میبینیم میزان این امواج به صفر میرسد.

مزایا برچسب ضد تشعشع :

1.     از بین بردن تاثیرات منفی تشعشعات و میدان های مغناطیسی ساخته شده توسط انسان که از وسایلی از قبیل : کامپیوتر ، لپ تاپ ، تلویزیون ،      تلفن همراه ، کابل های الکتریکی و غیره به وجود می آید .

2.     شارژ سطح انرژی سلولی در بدن که به هنگام سلامتی ولتاژی بین 70 تا 90 میلی ولت را در خود دارد  .

3.     کاهش خستگی سردرد و کوفتگی که در اثر مکالمه طولانی مدت تلفن همراه به وجود می آید .

4.     کاهش گرمای تولیدی توسط تلفن همراه و لپ تاپ و دیگر دستگاه های الکتریکی .

نحوه استفاده :

استفاده از آن بسیار آسان است . شما باید برچسب را جدا کرده و آن را بر روی دستگاه مورد نظر خود از قبیل : تلویزیون ، کامپیوتر ، یخچال ، انواع گجت های دیجیتالی و سایر دستگاه های الکتریکی خانگی بچسبانید .

قیمت برچسب ضد اشعه موبایل اصل : فقط 79500تومان

تعداد : 1 عدد اصل

 

نوشتن نظر

توجه : HTML ترجمه نمی شود!
بد           خوب

تماس با ما:

(045)33746174