سطل و زمین شوی پدالی ایگوری ،تی سطلی چرخشی ایگوری سبد استیل

تولید کننده: as seen on tv
مدل کالا: اسپین ماپ ایگوری
موجودی: در انبار
399,000 تومان
قیمت با امتیاز جایزه: 300
تعداد:
+ -
 

سطل و طی زمین شوی 4 موتوره ایگوری IGORY

تی سطلی چرخشی ایگوری سبد استیل

تی سطلی چرخشی ایگوری سبد استیل

 

برند ایگوری بدون شک یکی از بهترین و متنوع ترین تولید کنندگان تی سطلی و زمین شو در آسیا می باشد و اکنون این برند عالی محصولاتش را در ایران عرضه میکند و فروشگاه مرصاد مارکت یکی از نمایندگان فروش ایگوری در ایران می باشد.

جنس تی سطلی ایگوری از فایبرگلاس می باشد و سبد استیل ضد زنگ نیز دارد و پدال فلزی مقاوم و دسته تلسکپی از امکانات فوق العاده این کف شوی عالی می باشد.

- ویژگی‌های تی سطلی و زمین شوی سطل دار
– تی سطلی چه خیس و چه خشک، تمیز می‌کند، گردگیری می‌کند و هیچ اثری باقی نمی‌گذارد.
– الیاف میکروفیبر قسمت سر تی سطلی قابلیت جذب بالایی داشته و در مقابل چرک، کثیفی، لکه و مو بسیار مقاوم هستند. برای تمیز کردن هر نوع کف و سطح سفتی مناسب است. هنگامی که این الیاف خشک هستند، جنس میکرو فیبر آن‌ها بسیار لطیف و نرم است و برای گردگیری مبلمان و سطوح بسیار ایده آل و بی‌نقص است.
– طراحی مهندسی ویژه

 

ویژگی بسیار جالب دیگر طی ایگوری ، چرخش 360 درجه سر طی میباشد . با این امکان شما میتوانید تمام زوایا ، زیر وسایل، کناره های دیوار را به خوبی و با سرعت بالا پاکسازی نمایید . زمانی که شما طی را بر روی زمین میکشید ، علاوه بر جلو و عقب شدن طی توسط شما ، یک چرخش 360 درجه یا همان دایره ای نیز خود طی انجام میدهد که در اصل پاک کردن را در زوایای مختلف انجام میدهد . یعنی طی در حال جلو رفتن و عقب آمدن به دور خود نیز میچرخد و اینکار به پاک کردن سطوح کمک بسیار زیادی مینماید

از این طی حتی میتوانید برای شست و شوی ماشین خود نیز استفاده نمایید ، الیاف نانو تکنولوژی این طی هیچ آسیبی به رنگ خودروی شما وارد نمیکند و آن را بسیار تمیز مینماید

قیمت 399000

 

نوشتن نظر

توجه : HTML ترجمه نمی شود!
بد           خوب

تماس با ما:

(045)33746174