چاقوی گرد مجیک نایف ، محصولی با طراحی کاملاً خلاقانه است . این چاقو دارای تیغه دایره ای شکل تیزی می باشد که به صورت چرخشی کار می کند و به سادگی قابلیت خرد کردن انواع سبزیجات ، میوه ها و ... را دارد . دسته چاقو گرد bolo ، دارای طراحی ارگونومیک بوده و بر روی آن ضامن قفل کننده تعبیه شده است . تیغه این محصول دارای محافظ جهت ایمنی در نگهداری می باشد  . امکان جدا شوندگی و شست و شوی تیغه و بدنه ، از ویژگی های برجسته چاقوی آشپزخانه مجیک نایف است .

قیمت چاقوی گرد : فقط 64000تومان

تعداد:یک ست کامل اصل

استیل با کیفیت

قابلیت تیز شدن سریع

برش هر گونه مواد غذایی و میوه تنها با یک حرکت

بدون کوچکترین فشار

کاملا آرگونومیک

بر روی دسته چاقو meet bolo ، یک ضامن قفل کننده هم وجود دارد ، که با فشردن آن ، تیغه قفل می شود و شما می توانید از آن برای برش های خاص استفاده نمایید . تیغه چاقو ، دارای پوشش محافظتی می باشد که علاوه بر محافظت از تیغه ، جانب ایمنی آن را بسیار بیشتر می کند . از دیگر ویژگی های چاقوی گرد مجیک نایف ، قابلیت جدا شدن تیغه و دسته از یکدیگر می باشد که سهولت در شست و شو و همچنین خشک شدن سریع تر قطعات را به همراه دارد . شما می توانید چاقوی گرد مجیک نایف را فروشگاه اینترنتی مرصاد مارکت تهیه نمایید .

یکی از پر کاربردترین ابزار و لوازم آشپزخانه که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، چاقوی آشپزخانه است . از این چاقو ها برای انجام بسیاری از کارها ، نظیر خرد کردن ، برش زدن و ... استفاده می شود . اما این چاقو ها ، همیشه ، کارایی لازم را نداشتند و در بسیاری از مواقع فرد استفاده کننده از آنها دچار مشکل می شد ، چرا که مواد غذایی با یکدیگر از لحاظ ضخامت و سختی متفاوت بودند و همین باعث ، کارایی بسیار خوب چاقو برای بعضی از مواد و ناکارآمدی آن برای دیگر مواد غذایی می شد .

برای حل این مشکل ، تولید کنندگان لوازم آشپزخانه ، اقدام به ارائه چاقو های متنوع برای کارهای متفاوت کردند . این کار باعث سادگی و صرف انرژی کمتر برای کار با چاقو ها شد . با تکامل بیشتر این ابزار ، اکنون نسل جدید چاقو های آشپزخانه را با عنوان چاقوی گرد مجیک نایف به شما معرفی و عرضه خواهیم داشت . این چاقو درواقع محصولی با طراحی خلاقانه و بسیار کارآمد است که قابلیت خرد کردن و برش انواع مواد غذایی را دارد .

قیمت چاقوی گرد : فقط 64000تومان

تعداد:یک ست کامل اصل

نوشتن نظر

توجه : HTML ترجمه نمی شود!
بد           خوب

تماس با ما:

(045)33746174