گیرنده دیجیتال کامپیوتر و لپ تاپ و موبایل میکرو USB اصل ارزان

مدل کالا: dvb usb digital
موجودی: در انبار
1,670,000 تومان
تعداد:
+ -
 

دریافت ۳۳ کانال رادیویی وتلویزیونی با کیفیت HD بدون نیاز به اینترنت

کوچکترین گیرنده دیجیتال اندازه یک سکه با بالاترین کیفیت

اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق پورت  USB و اتصال به گوشی از طریق OTG

دارای آنتن پرتابل مگنت دار و قابلیت اتصال به آنتن هوایی

دارای نرم افزار قدرتمند برای نمایش تصاویر دریافتی

قابلیت ضبط برنامه های در حال پخش با کیفیت بالا

قابلیت تهیه عکس وذخیره بر روی هارد دیسک از برنامه های درحال پخش

دریافت کلیه کانال های رادیویی وتلویزیونی به صورت دیجیتال

شبکه های قابل دریافت :
شبکه های ۱(سراسری) - ۲(کودک و نوجوان) - ۳(جوان و ورزش) - ۴(علم و تکنولوژی) - ۵(تهران) - ۶(خبر) - ۷(آموزش) - ۸(معارف) - ۹(مستند) - ۱۰(شما) - ۱۱(بازار)- ۱۲(نمایش) - ۱۳(جام جم) - ۱۴(iFilm - آی فیلم) - ۱۵(PressTV پرس تی وی) -۱۶ (العالم) - ۱۷(ورزش) - ۱۸(پویا) + ۱۵ شبکه رادیویی:

شبکه های ۱(رادیو ایران) - ۲(پیام) - ۳(جوان) - ۴(معارف) - ۵(قرآن) - ۶(فرهنگ) - ۷(سلامت) - ۸(ورزش) - ۹(اقتصاد) - ۱۰(تهران)- ۱۱(آوا)- ۱۲(نمایش)- ۱۳(مهارت)- ۱۴(Call of Islam ندای اسلام) - ۱۵(صدای آشنا)

قيمت با تخفيف و گارانتي : 1670000 تومان

تعداد:۱ عدد اصلی

دستگاه full hd tv usb کوچکترین تلویزیون درحال حاظر در دنیا می‌باشد که می‌توان به لپ‌تاپ و کامپیوتر خانگی شما از طریق درگاه USB2.0 و به گوشی از طریق otg متصل شود و سیگنال‌های تلویزون را با کیفیت دیجیتال و وضوح بالا نمایش دهد. در عین حال ضبط برنامه‌های مورد علاقه شما نیز با این دستگاه امکان پذیر می‌باشد

نصب بر روی کامپیوتر و لپ تاپ با هر سیستم عاملی !
 
از نکات بسیار مهم برای این گیرنده دیجیتال، پشتیبانی از تمامی سیستم عامل های XP -7 - 8 - 8.1 - 10 در نسخه های 32 بیت و 64 بیت می باشد. بسیاری از گیرنده های دیجیتال USB موجود در بازار از نسخه های ویندوز 8 و 10 پشتیبانی نمی کنند که T119 این مشکل را برطرف کرده و به شما امکان نصب بر روی هر نسخه از ویندوز را می دهد.
- See more at: http://nadercomputer.com/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-USB-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-MyGica-T119#sthash.fImZhppE.dpuf

جستجوی و اسکن اتوماتیک و دستی به همراه کارکرد آسان و حجم کوچک آن از جمله ویژگی‌های این گیرنده دیجیتال یو‌اس‌ بی می‌باشد.

در تلویزیون دیجیتال ، تصاویر تلویزیونی به شکل بیت های داده ( صفر و یک مثل کامپیوتر) در آمده و از طریق تجهیزات(فرستنده) دیجیتال ارسال می گردد. برای اینکه این تصاویر به شکل قابل نمایش روی کامپیوتر و یا لپ تاپ شما دربیاید، لازم است یک دستگاه گیرنده در کنار آن اضافه شود تا سیگنالهای دیجیتال را دریافت کرده و آنها را به دستگاه منتقل نماید.

تصاویر در تلویزیون دیجیتال با کیفیت بسیار بالا عرضه می شود و از نویز و برفک اثری دیده نخواهد شد.

با استفاده از اطلاعات برنامه ها (EPG) میتوانید از نام برنامه ، زمان پخش و اطلاعات دیگر شبکه های دیجیتال باخبر شوید.زمان بندی (Schedule) با استفاده از این توانایی برنامه های مورد نظر خود را ضبط کنید و در زمان مناسب تماشا کنید.توانایی Time Shift لحظه های حساس از برنامه های تلویزیونی مورد علاقه شما را باز پخش می کند.

 

نکته: ممکن است که پس از پویش یا اسکن کردن، شبکه‌ای برای شما پیدا نشود. این بدان دلیل است که آنتن را در مکانی نامناسب قرار دادید که پوشش امواج تلویزیون دیجیتال در آنجا وجود ندارد. درحالت بسیار بدتر باید از یک آنتن هوایی استفاده کنید که ورودی آن فیش مادگی گیرنده دیجیتالی است که روی رایانه‌ی شماست. راجع به این موضوع هم در مقالات دیگر بحث شده است.

 

آموزش نصب گیرنده دیجیتال کامپیوتر

  1. اتصال گیرنده دیجیتال به رایانه: در اولین گام باید قطعه اصلی، یعنی همان گیرنده را، به درگاه USB رایانه متصل کنید. مهم نیست که این درگاه روی لپ‌تاپ شماست یا روی رایانه رومیزی. یا حتی از جلوی کیس رایانه می‌خواهید آن را نصب نمایید یا از عقب. مهم این است که با رایانه‌ی شما از طریق یو‌اس‌بی در ارتباط باشد. اما اگر می‌خواهید بتوایند با ریموت کنترل به گشت و گذار در بین شبکه‌های مختلف بپردازید، حتماً باید این قطعه به درگاهی از USB رایانه‌ی شما متصل باشد که به راحتی قابل دیدن باشد و بتوان با کنترل آن را مدیریت کرد. ولی اگر زیاد نمی‌خواهید از کنترل
  2. استفاده کنید، شاید اتصال آن به یواس‌بی پشت رایانه فکر خوبی باشد که هم توی دست و پا نباشد و هم آسیبی به آن نرسد.

 

نصب درایور: از نظر سخت افزاری همه چیز آماده است. ولی در این مرحله باید نرم‌افزار گیرنده دیجیتال را نصب نمایید که همان درایور مربوطه برای کار کردن صحیح گیرنده دیجیتال رایانه‌ی شماست. برای نصب درایور CD موجود در بسته را درون درایور لپ تاپ یا رایانه‌ی خود گذاشته و از پنجره‌ای که برایتان باز می‌شود روی Drivers کلیک نمایید. خواهید دید که پنجره نصب درایور باز شده و باید مراحل نصب را طی نمایید. برای آموزش تفضیلی نصب درایور گیرنده دیجیتال به مقاله مربوطه مراجعه نمایید. در زیر تصویری از پنجره اصلی آتوران سی‌دی نمایش داده شده است. باید روی Drivers کلیک نمایید.

از توانایی های جالب این گیرنده دیجیتال قابلیت نصب بر روی موبایل و تبلت های اندرویدی و همچنین قابلیت نصب روی کامپیوتر و لپ تاپ هایی با سیستم عامل ویندوز می باشد.کافی است full hd tv را به وسیله تبدیل (OTG به USB ، Micro USB ) به تبلت و یا موبایل خود وصل نموده و با نرم افزار PADTV HD آنها را به تلویزیون دیجیتال نبدیل کنید.البته موبایل یا تبلت شما باید دارای پردازنده 1.5 گیگاهرتز باشد و از اندروید نسخه 4.1 به بالا و OTG پشتیبانی کند. (این گیرنده بر روی دو موبایل SAMSUNG  S3 , J5 با پردازنده 1.2 نیز نصب می شود.)

تیونر داخلی DVB-2 در گیرنده دیجیتال full hd tv 2017 این امکان را به شما می دهد که بدون نیاز به اینترنت و با استفاده از امواج دیجیتال ، تمام شبکه های دیجیتال حتی شبکه های HD را روی موبایل و تبلتی که مجهز به پردازنده Dual Core 1.5 GHz یا قوی تر و سیستم عامل اندروید 4.1 یا بالاتر و پورت OTG باشد ، مشاهده نمایید.

قيمت با تخفيف و گارانتي : 1670000 تومان

تعداد:۱ عدد اصلی

نوشتن نظر

توجه : HTML ترجمه نمی شود!
بد           خوب

تماس با ما:

(045)33746174