ماشین کنترلی اسپایدر دیوار رو

خرید ماشین کنترلی دیوار رو اسپایدر

قیمت محصول درجه 1: 220000تومان

تعداد:1 دستگاه اصل

فروش ویژه ماشین کنترلی دیوار روی اسپایدر با 20 درصد تخفیف بابت خرید اینترنتی از سایت اصلی اسپایدر کار ، شما می توانید این اسباب بازی حیرت انگیز را با تخفیف ویژه از فروشگاه ما خریداری کنید و بعد از دریافت کالا درب منزل هزینه آن را پرداخت نمایید. برای خرید اینترنتی ماشین کنترلی دیواری و سقف یک اسباب بازی جدید با تکنولوژی ساخت پیشرفته است که به راحتی برروی دیوار و زیر سقف و در جهت های چپ و راست عقب و جلو حرکت می کند  در واقع این یک میکرو اسباب بازی میباشد  خود ماشین توسط دستگاه کنترل شارژ می شود و دستگاه کنترل با 6 باتری قلمی تغذیه می شود  از دو چراغ عقب و دو چراغ جلو برخوردار است.

با طرح جدید و باطری مسابقه ای پیشرفته عجیبترین اسباب بازی که تابحال دیده اید ماشینی که از در و دیوار بالا می رود مثل مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن خودمون فقط کافیست که آنرا روشن کنید و به هر سطح صافی مثل دیوار و شیشه و حتی سقف نزدیک کنید آنگاه این ماشین به آن سطح چسبیده و اکنون شما می توانید با ریموت کنترل آنرا به هرجایی که می خواهید هدایت کنید آنهم با سرعتی خوب.

این ماشین مثل مورچه از سطوح عمودی بالا می رود خود ماشین توسط دستگاه کنترل شارژ می شود و دستگاه کنترل با 6 باتری قلمی تغذیه می شود  از دو چراغ عقب و دو چراغ جلو برخوردار است .

خرید ماشین کنترولی دیوار رو مارک اسپایدر که همانند اسپایدر من روی دیوار می چرخد و عقب و جلو می شود.

این وسیله از تکنولوژی جدید که نوعی از آن در هاور کرافت (ماشین خشکی و آب یا دوزیستان) استفاده شده بهره برده است با این ماشین یک نمایش واقعی راه بیاندازید نمایشی که برای دیدن آن باید هواشناس بود و سر به بالا گرفت تا ببینی که روی دیوار و سقف چه معرکه ای به پاست.

مشخصات كامل :

نام تجاري : wall climber
ساخت كشور : چين
گروه سنتي : 5 تا 10 سال
سايز : طول 15 سانتي متر  ، عرض 8 سانتي متر

قیمت محصول درجه 1: 220000تومان

تعداد:1 دستگاه اصل

 

 

نوشتن نظر

توجه : HTML ترجمه نمی شود!
بد           خوب

تماس با ما:

(045)33746174